Obchodné podmienky
Vložte svoj text
Produkty ponúkané na našej stránke si môžete objednať:
vyplnením internetovej objednávky podľa určeného postupu
telefonicky na +421 907 323 120
e-mailom na obchod@haspro.sk
Objednávku je možné zrušiť do 6 hod. od objednania a to:
telefonicky na +421 907 323 120
e-mailom na obchod@haspro.sk
- Objednaný tovar Vám zašleme spolu s daňovým dokladom na vami zvolenú dodaciu adresu.
Predávajúci sa zaväzuje:
- dodať správny druh a množstvo tovaru tak, aký bol uvedený v čase objednávky
- na základe objednávky zákazníka dodať tovar v dohodnutej cene
- vystaviť a priložiť faktúru ako daňový doklad
- tovar primerane zabaliť a odoslať čo najskôr po obdržaní objednávky
- Tovar odosielame do 3 pracovných dní pokiaľ je na sklade - ostatné dodacie termíny sú individuálne závislé na druhu a počtu tovaru.
- prevziať objednaný tovar
- zaplatiť za dodaný tovar v jeho dohodnutej cene
- za oneskorené dodanie tovaru zavinené prepravcom
- za poškodenie tovaru zavinené prepravcom
- za prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu /dodávateľa/ v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia, prípadne v dôsledku zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok.
Reklamácie sú vybavované:
- telefonicky na čísle +421 907 323 120 v prac. dňoch od 9.00 - 15.00
- e-mailom obchod@haspro.sk
Pri oprávnenej reklamácii vám reklamovaný tovar obratom vymeníme za nový ak bude na sklade k dispozícii, po dohode so zákazníkom zašleme iný náhradný tovar alebo vrátime sumu za reklamovaný tovar.
ZÁRUKA
Na každý predávaný tovar sa vzťahuje zákonná záručná doba 24 mesiacov odo dňa predaja. Predávajúci je povinný rozhodnúť o reklamácii do 30 dní od jej písomného doručenia. Záruka sa nevzťahuje na tovar, ktorý je mechanicky poškodený alebo zničený neodbornou manipuláciou zákazníka.
Pokiaľ neobdržíte od nás tovar v očakávanom termíne, čo najskôr nás prosím kontaktujte na čísle +421 907 323 120, resp. e-mailom obchod@haspro.sk. Potvrdíme vám odoslanie zásielky a poskytneme podacie číslo nedodanej zásielky, ktorú si potom môžete vyžiadať na príslušnom oddelení vašej pošty. Stáva sa, že pošta nedoručí adresátovi oznámenie o zásielke a potom ju ako neprebranú vráti späť k odosielateľovi.